A Xiaomi Home elérhető a legnépszerűbb okostelefonokra:
Android rendszerre:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xiaomi.smarthome&hl=hu&gl=US
iOS rendszerre:
https://apps.apple.com/hu/app/mi-home-xiaomi-smarthome/id957323480?l=hu
Miután telepítette az applikációt lépjen be Xiaomi vagy Facebook fiókjával. Ezután állítsa alaphelyzetbe a porszívó WiFi adapterét, ehhez nyomja le egyszerre és tartsa 3 másodpercig lenyomva a zónatisztítás és a bázisállomás gombjá
Ügyeljen rá, hogy a csatlakoztatás feltételei teljesüljenek:
Bejelentkezés vagy regisztrálás
- 2,4Ghz-es 802.11b/g/n protokollt támogató állandó Wi-Fi kapcsolat megléte,
célszerű telefonunkon is ezt a WiFi hálózatot használni, mert amennyiben Android rendszerű telefont használunk, az applikáció képes a telefon adataiból kiolvasni a hálózat adatait
- a telepített Xiaomi applikációnak engedélyezett helyhozzáférés a telefonon és párosítás közen bekapcsolt GPS!
Keresse meg a Xiaomi Home applikáció jobb felső sarkában lévő „+” jelet és nyomjon rá.
Eszköz kiválasztása
Innentől már csak az applikációra lesz szükségünk. Indítsunk keresést a közelben lévő eszközök felderítésére, használjuk az app jobb felső sarkában a „+” gombot.
Várja meg, míg az applikáció felderíti a porszívót és a közeli eszközökben mutatja, majd koppintson az ikonjára.
Ha 2 perc elteltével sem látja az eszközét, úgy az alsó felsorolásból keresse meg típus szerint: Cleaning szekció – Robot Vacuum menüpont – „Roborock S7”
WIFI csatlakozás
Erősítse meg a használni kívánt WiFi hálózatot, válassza ki a legördülő listából, szükség esetén adja meg ennek jelszavát.
Ha minden rendben zajlott, akkor ez a kép fogad minket:
Ha a 4 lépés valamelyikénél hibába ütközik a párosítás, az eszköz piros „X” jellel fogja jelezni.
Ha már az első és második sorban hibába ütközik, az rendszerint azt jelzi, hogy a porszívót nem lehet felderíteni, mert vagy kikapcsolt, vagy a WiFi modul nem sugároz jelet, ilyenkor állítsa a fentebb leírtak szerint alaphelyzetbe a porszívó WiFi-jét és kezdje újra a párosítást.
A harmadik sorban tapasztalható hiba gyakoribb, ilyenkor vagy nem megfelelő otthoni WiFi kapcsolatot osztunk meg a porszívóval (csak a 2,4GHz 802.11b/g/n protokoll támogatott) vagy az applikációnak nincs engedélyezve a helyhozzáférés a mobilon/tableten. Ellenőrizze ismét ezeket, és kezdje újra a párosítást.
A negyedik sorban lévő hiba nagyon ritka, rendszerint a gyártó szervereivel való kommunikáció nem sikerült vagy az applikáció nem a legfrissebb, érdemes ellenőrizni, hogy van-e újabb verzió az appból és kicsit később újra próbálkozni.
Sikeres párosítás után használható az eszköz minden funkciója!
Hasznos tippek használathoz
A porszívó a korábbi modellektől eltérően LED-es visszajelzéssel is rendelkezik, ami a fedőlapon található. Fehér fény esetén porszívó program fut, kék fénynél feltörlő program van használatban, narancsszínnél figyelmeztetés küld a robot, zöld színnél töltés vagy dokklás van folyamatban.
Ügyeljen a tisztítandó terület akadálymentességére! A porszívó működés közben megpróbálja bejárni a feltérképezett területet, de ez csak akkor lehetséges, ha a területekre szabad bejárást biztosítunk. Nagyobb tárgyakat, széklábakat gond nélkül kikerül, de gondot okozhatnak kábelek és zsinórok, amikbe belegabalyodhat. Első használatkor kísérje figyelemmel, melyek azok a területek, aminek a bejárása nehézségbe ütközött és próbálja azokat akadálymentesíteni. Optimális esetben a lépcsők előtt is automatikusan megáll és elfordul, de előfordulhat, hogy megkísérelne ott lemenni. Ebben az esetben zárja el akadállyal ezt a zónát vagy szerezzen be földre helyezhető virtuális fal mágnesszalagot. A porszívó a fekete padlón vagy szőnyegen hibásan működhet, mert megzavarja az érzékelőit!