Barion Pixel

Szervizfutár

Elromlott a robotporszívód, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat most mindössze 4 990 Ft-ért!

Űrlap kitöltése

Ha futárt szeretnél rendelni, kérjük, töltsd ki részletesen az alábbi űrlapot.​

Eszköz becsomagolása

Csomagold be a hibás eszközt egy erős burkolatú, kibélelt dobozba.

Átadás a futárnak

GLS futárt küldünk a hibás eszközért, neked nincs más dolgod mint átadni.

Űrlap kitöltése

A szervizfutár szolgáltatásunknak bruttó 4 990 Ft-os költsége van porszívók szállítása esetén, amennyiben a csomag súlya max. 6 kg vagy alatta marad. A szolgáltatás díja tartalmazza a csomagfelvételt és a visszaküldést is! A súlyhatár feletti termékek esetén a futárszolgálat egyedi díjszabása van érvényben, ezért kérjük a termék beküldése előtt egyeztess szervizünkkel a várható költségekről és a javíthatóságról.

Munkanapokon 15:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. 

Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.

Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!

A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!

Csomagolás és beszállítás

A beküldött robotporszívót gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod. A robotporszívót a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!

A rendelésnél megadott telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg. 

Szervizfutár rendelés

Cím(Kötelező)
Ha ismert a hiba, kérlek írd le pontosan.
Rendelés megerősítése(Kötelező)

Töltő, dokkoló, felmosótartozékok csak abban az esetben kellhetnek, ha a probléma összefüggésben lehet az adott alkatrésszel. Ha bizonytalan vagy mi legyen a csomagban, kérjük hívj minket!

ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!

Minden javításról számla készül, alapesetben utánvétes fizetéssel, azt a rendelésben megadott email címre küldi a rendszerünk elektronikus úton. Kérjük a kapott számla értékét utánvétes fizetés esetén ne utald el!

Javítás és visszaküldés

A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik, melynek átfutása szerviz telítettségétől függően változik, sok esetben pár nap is lehet! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://robotporszivoszerviz/robotporszivo-szerviz-arak/ 
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken! 

Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza alapértelmezetten utánvéttel, a fizetés így csak az átvételkor történik, de kérés esetén előre utalással is rendezhető a számla. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36 (29) 886 700

Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 1 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek!

Ügyfeleink véleménye

Ágnes Kertész
Ágnes Kertész
2024-10-08
Rendkívül kedves, figyelmes, segítőkész személyzet. Precíz, gyors, kiváló munkavégzés. Kifejezetten ajánlom őket. Bárcsak mindenki így végezné a munkaját! Köszönöm.
Róbert Dranka
Róbert Dranka
2024-09-27
Telefonon néhány mondatban meg tudtuk beszélni,milyen egyszerű baja lehet a robotporszívómnak. Megállapodtunk, ha nem boldogulok, beviszem hozzá. Az instrukciók alapján megtaláltam a hibát, nem is kellett szervizbe vinni.
Loretta Nagy
Loretta Nagy
2024-09-12
Rettenetesen segítőkész és szuper csapat!
István Greskovics
István Greskovics
2024-07-23
Gyorsan, azonnal, profin! Nagyon ajánlom!
Edina Virág
Edina Virág
2024-07-20
Nagyon korrekt tájékoztatás, gyors javítás. Minden kérdésre válasznak. Minden a megbeszéltek szerint zajlott
Peter Forster
Peter Forster
2024-07-11
Nagyon korrekt, segítőkész hozzáállás. Mivel hivatalos alkatrészt nem tudtak beszerezni, ezért Attila segített AliExpresses hirdetések között eligazodni, emailekre napon belül válaszol; és a befutott alkatrészt is pár perc alatt kicserélte teljesen baráti áron. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Ágnes Németh
Ágnes Németh
2024-05-08
Meghibàsodott robotpirszívóm javítàsàval kapcsolatban nagyon pozitív, ötcsillagos értékelésem van. Mind a személyes kapcsolat-tartàs, mind a javítàs és mind az ügyintézés soràn olyan kedvességgel, szakértelemmel, segítséggel és gyorsasàggal jàrtak el, amit feltétlenül érdemes dicséretben részesíteni. Köszönöm munkàjukat
Hefti 95
Hefti 95
2024-04-12
A készülékem problémájával kapcsolatos e-mailben felvett kapcsolat során korrekt és kielégítő választ kaptam. Az üzenet tartalmazta a probléma leírását, valamint csatolmány formájában bemutatta ehhez hasonló jellegű problémák.

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 4 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza a robot oda és vissza szállítását.

Mit tartalmazzon a csomag?

A hibás robotporszívót, meglévő tartozékokat, pontos hibaleírás és elérhetőség.

Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?

Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a robotot.

Mennyit kell várnom?

Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.

Bárhova kérhetem a futárt?

Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült robotporszívód.

Bankkártyával is tudok fizetni?

A GLS futárnál a csomag átvételekor van lehetőség bankkártyás, illetve készpénzes fizetésre is.

Kosaram
Ünnepi nyitva tartás és kiszállítás

Személyes átvétel: 
A személyes megrendeléseket december 20-ig lehetséges átvenni!

Kiszállítás:
A december 17-én 12:00-ig leadott rendelések még garantáltan odaérnek karácsonyig!

Szerviz:
December 7. (szombat): Nyitva
December 14. (szombat): Nyitva
December 24–29.: Zárva
December 30. (hétfő): Nyitva
December 31. (kedd): Zárva
Január 2-tól: Szokásos nyitvatartás szerint várunk mindenkit!