Szervizfutár
Elromlott a robotporszívód, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat most mindössze 4 990 Ft-ért!
Űrlap kitöltése
Ha futárt szeretnél rendelni, kérjük, töltsd ki részletesen az alábbi űrlapot.
Eszköz becsomagolása
Csomagold be a hibás eszközt egy erős burkolatú, kibélelt dobozba.
Átadás a futárnak
GLS futárt küldünk a hibás eszközért, neked nincs más dolgod mint átadni.
A szervizfutár szolgáltatásunknak bruttó 4 990 Ft-os költsége van.
Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.
A „Mikor érkezzen a futár” részben érdemes több olyan dátumot is beírni, ami megfelel a felvételre, ezek közül a lehető legkorábbi napon fog menni a futár. Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!
A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!
A beküldött robotporszívót gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod. A robotporszívót a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!
A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
Szervizfutár rendelés
Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát. ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!
A csomag beérkezése szervizünkbe akár 2 munkanap is lehet!
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://robotporszivoszerviz/robotporszivo-szerviz-arak/
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36 (29) 886 700
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.
Ügyfeleink véleménye
Gyakran ismételt kérdések
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 4 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza a robot oda és vissza szállítását.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás robotporszívót, meglévő tartozékokat, pontos hibaleírás és elérhetőség.
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a robotot.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült robotporszívód.
Bankkártyával is tudok fizetni?
A GLS futárnál a csomag átvételekor van lehetőség bankkártyás, illetve készpénzes fizetésre is.