Elromlott a robotporszívód, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat most mindössze 3.990 Ft-ért!
Megrendelő űrlap kitöltése
Ha futárt szeretnél rendelni, kérjük, töltsd ki részletesen az alábbi űrlapot.
Eszköz alapos becsomagolása
Alaposan csomagold be a hibás eszközt egy erős burkolatú, kibélelt dobozba.
Eszköz átadás a futárnak
GLS futárt küldünk a hibás eszközért, neked nincs más dolgod mint átadni.
Megjavított robot visszaküldése
A megjavított robotporszívót GLS futárral visszaküldjük a feladó címére.
Szervizfutár megrendelő űrlap
Szervizfutár
Gyakran ismételt kérdések
Ha itt nem találod kérdéseidre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 3.990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza a robot oda és vissza szállítását.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás robotporszívót, meglévő tartozékokat, pontos hibaleírás és elérhetőség.
Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?
Hivatalos és szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a robotot.
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült robotporszívód.
Részletes ismertető
Ha érdekel, hogy hogyan működik pontosan a szervizfutár szolgáltatásunk, akkor olvasd el ezzel kapcsolatos teljes ismertetőnket.
Futárrendelés
A szervizfutár szolgáltatásunknak bruttó 3.990 Ft-os költsége van.
Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.
A „Mikor érkezzen a futár” részben érdemes több olyan dátumot is beírni, ami megfelel a felvételre, ezek közül a lehető legkorábbi napon fog menni a futár. Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!
A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!
Csomagolás és beszállítás
A beküldött robotporszívót gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod. A robotporszívót a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!
A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát. ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!
A csomag beérkezése szervizünkbe akár 2 munkanap is lehet!
Javítás és visszaküldés
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://robotporszivoszerviz/robotporszivo-szerviz-arak/
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36-(29) 886-700
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.