Szervizfutár
Elromlott a robotporszívód, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat most mindössze 4 990 Ft-ért!
Űrlap kitöltése
Ha futárt szeretnél rendelni, kérjük, töltsd ki részletesen az alábbi űrlapot.
Eszköz becsomagolása
Csomagold be a hibás eszközt egy erős burkolatú, kibélelt dobozba.
Átadás a futárnak
GLS futárt küldünk a hibás eszközért, neked nincs más dolgod mint átadni.
A szervizfutár szolgáltatásunknak bruttó 4 990 Ft-os költsége van porszívók szállítása esetén, amennyiben a csomag súlya max. 6 kg vagy alatta marad. A szolgáltatás díja tartalmazza a csomagfelvételt és a visszaküldést is! A súlyhatár feletti termékek esetén a futárszolgálat egyedi díjszabása van érvényben, ezért kérjük a termék beküldése előtt egyeztess szervizünkkel a várható költségekről és a javíthatóságról.
Munkanapokon 15:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni.
Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.
Napszak, időszak megjelölésére nincs lehetőség, a szállítmányozó cég a saját beosztása szerint tudja küldeni a munkatársát!
A „Felvételi cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!
A beküldött robotporszívót gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod. A robotporszívót a futár csak abban az esetben vesz át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!
A rendelésnél megadott telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.
Szervizfutár rendelés
Töltő, dokkoló, felmosótartozékok csak abban az esetben kellhetnek, ha a probléma összefüggésben lehet az adott alkatrésszel. Ha bizonytalan vagy mi legyen a csomagban, kérjük hívj minket!
ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!
Minden javításról számla készül, alapesetben utánvétes fizetéssel, azt a rendelésben megadott email címre küldi a rendszerünk elektronikus úton. Kérjük a kapott számla értékét utánvétes fizetés esetén ne utald el!
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik, melynek átfutása szerviz telítettségétől függően változik, sok esetben pár nap is lehet! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz: https://robotporszivoszerviz/robotporszivo-szerviz-arak/
Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza alapértelmezetten utánvéttel, a fizetés így csak az átvételkor történik, de kérés esetén előre utalással is rendezhető a számla. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: +36 (29) 886 700
Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 1 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek!
Ügyfeleink véleménye
Gyakran ismételt kérdések
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 4 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza a robot oda és vissza szállítását.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás robotporszívót, meglévő tartozékokat, pontos hibaleírás és elérhetőség.
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a robotot.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült robotporszívód.
Bankkártyával is tudok fizetni?
A GLS futárnál a csomag átvételekor van lehetőség bankkártyás, illetve készpénzes fizetésre is.